pondělí 13. června 2016

Videorecepty pro Disneychannel - 1. díl


Od 20.6. startuje na kanále Disney Channel nová pohádka s názvem Lví hlídka. Jde o volné seriálové pokračování Lvího krále, kdy parta zvířátek sestávající ze lva (potomka právě onoho Lvího krále), gepardice, hrocha, medojeda a volavky bojuje s problémy a nepravostmi ve svém okolí. Já jsem v rámci tématiky této pohádky vytvořila sérii receptů, které jsme pak společně s Karolínkou uvařily a natočily. Všechny vám je teď postupně odhalím a nejen to - nechám vás totiž nahlédnout i kousek do zákulisí tohoto natáčení a podělím se s vámi i o pár fotek a zážitků ;-) 



Celá spolupráce vznikla vlastně tak nějak náhodou a zrodila se v hlavě Lenky, PR společnosti Disney, která je sama maminkou malého prcka. Zadání bylo jednoduché: zdravé a rychlé recepty pro děti navázané na dění pohádky. Ve všem ostatním jsem měla naprosto volnou ruku, takže spolupráce to byla více než pohodová a báječná. Říkáte své představy, vymýšlíte blbiny a zadavatel vám je všechny chválí - no není to radost? :-))) Sluší se však na tomto místě také poděkovat všem mým kamarádkám (jmenovitě především Janči a Kačce, Seemě a Janě), protože to ony jsou z velké části těmi hlavami a studnicemi nápadů, se kterými vše před realizací probírám, a bez nichž bych všechny tyhle blbosti sama určitě nevymyslela a nedotáhla do konce. Díky holky moje! :) 

Po sbírání inspirace a sepisování nápadů nastává trošku krušnější období, říkejme mu třeba pokusné. Máte nějakou představu a říkáte si, jak to bude boží. A pak to nejde. Tak to zkusíte znovu a jinak. Zas to nejde. Potřetí už jste z toho tak nervózní, že to nejde už jen proto. A tak to zabalíte a vymýšlíte dál. Když se vám něco naopak podaří, vyzkoušíte to ještě jednou. A pak ještě jednou, pro jistotu. A pak vám už lezou dýňové dorty i ušima a chodíte po sousedech a roznášíte jídlo, abyste ty svoje výmysly už nemuseli jíst :-)) Když do toho všeho máte chodit ještě do práce a navíc si dovolíte prvotřídní angínu, máte celkem jisté, že pár dalších nocí místo spaní strávíte nočním pečením muffinů a sušenek :-)) 

Chci tedy říct: dělala jsem opravdu maximum toho, co jsem v danou chvíli mohla, abych vám přinesla recepty alespoň trošku hodné širší prezentace. Snažila jsem se recepty nejen vyladit do tématiky, aby byly veselé, hravé a děti bavily, ale i vyvážit po stránce zdravého životního stylu a přínosu pro malý dětský organismus. Při natáčení vládla velmi pohodová a přátelská atmosféra, tak doufám, že se nám esenci tohoto všeho podařilo do videí alespoň částečně přenést. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se to opravdu povedlo :-)



Do finálního výběru se nakonec dostalo těchto 8 receptů:
  1. Onovo hnízdo s volavčími vajíčky
  2. Lví dýňový dort
  3. Malovaná roláda gepardice Fuli s jahodovou náplní
  4. Bungovy medové krůtí plátky v sezamovo-mandlové krustě
  5. Lví kořist
  6. Sušenky hroší zuby
  7. Lví mrkvová pomazánka
  8. Cizrnové lví muffiny
První čtyři jmenované recepty jsme natočili v podobě videí, které budeme zveřejňovat postupně po týdnu tak, jak se bude blížit premiéra pohádky, k níž se vážou. Další tři recepty byly otištěny v sobotním vydání (11.6.2016) Deníku, konkrétně v jeho příloze Moje rodina - Fajn život. Na poslední recept s cizrnovými muffiny se bohužel nedostalo, ale nezoufejte, u mě ho určitě časem najdete :-) 


Teď tedy konečně k prvnímu videu. Jídlu jsem dala název "Onovo hnízdo s volavčími vajíčky" a jak z názvu plyne, vážou se k opeřenému členovi této zvířecí party - volavce jménem Ono. Ve skutečnosti jde o kuličky, nebo chcete-li vajíčka, z mletého masa a červené čočky, servírované ve hnízdě z celozrnných špaget a cuketové omáčky. Videorecept k tomuto jídlu můžete omrknout zde: 


Jak vypadal recept ve fázi přípravy a jak jsem jej vyfotila já si můžete prohlédnout tady: 


Fotka hotového pokrmu z natáčení je tady: 


A ještě pár dalších fotek z přípravy receptu během natáčení:






Žádné komentáře:

Okomentovat